چرا دستگاههای تصفیه هوا برای اتاق کودکان ضروری هستند؟
چرا دستگاههای تصفیه هوا برای اتاق کودکان ضروری هستند؟
بچه‌ها بدن کوچک و اندام‌های در حال رشدی دارند که به اکسیژن بیشتری نیاز دارند. آنها همچنین راه‌های هوایی کوچک‌تری نسبت به بزرگسالان دارند. این همان چیزی است که آنها را نسبت به آلاینده‌های هوا حساس‌تر می‌کند. دانستن اینکه دقیقاً چگونه افراد مختلف به آلرژن‌ها و سطوح مختلف آلودگی واکنش نشان می‌دهند دشوار است. با این حال، مهم است که بدانیم یک آلاینده خفیف تحریک‌کننده برای یک بزرگسال، می‌تواند یک مشکل جدی برای یک کودک باشد.
چرا استفاده از دستگاه تصفیه هوا در اتاق کودک اهمیت دارد؟
به طور معمول، هنگامی که یک نوزاد جدید به خانه می‌آید، یک اتاق تازه مرتب شده با مبلمان جدید مانند تخت‌خواب، کمد، یک لایه رنگ جدید و حتی کف‌پوش‌ها و فرش جدید، آماده می‌کنید. فرش‌ها کف را گرم نگه می‌دارند، اما همچنین انبار تعدادی از مواد حساسیت‌زا مانند کپک و کنه‌های گرد و غبار هستند. این آلاینده‌های هوای داخل خانه می‌توانند هوایی را که کودک شما تنفس می‌کند به خطر بیندازد.
در صورت امکان، از فرش کردن کامل خانه، خودداری کنید یا یک فرش کم پرز را انتخاب کنید زیرا تمیز کردن آنها آسان‌تر است. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که به طور مرتب از جاروبرقی برای تمیز کردن فرش‌ها استفاده می‌کنید تا انواع آلرژن‌های موجود در اتاق را از بین ببرید.
دلایل بسیار خوبی برای در نظر گرفتن خرید یک دستگاه تصفیه هوای خانگی، به خصوص برای اتاق کودک وجود دارد. یک فیلتر هوا می‌تواند کیفیت هوای داخل خانه را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد تا علائم آلرژی را کاهش دهد و به طور کلی از بهبود سلامت تنفسی و ایمنی حمایت کند. برای ریه‌های کوچکی که تازه در حال رشد هستند، هوای پاک و عاری از آلرژن‌ها و آلاینده‌های خطرناک هوا بسیار مهم است.
با توجه به این موضوع، ما 5 دلیل برای اینکه چرا باید در اتاق کودک خود دستگاه تصفیه هوا داشته باشید را گردآوری کردیم:
1. به کودک خود کمک کنید راحت‌تر نفس بکشد
چه کودک یا نوزاد شما علائم آلرژی یا آسم را داشته باشد یا نه، استفاده از یک تصفیه‌کننده هوای با کارایی بالا در اتاق آنها یک اقدام پیشگیرانه ضروری است. استنشاق گرد و غبار، گرده‌ها و هاگ‌های کپک نه تنها برای بزرگسالان با سیستم سالم، بلکه به ویژه برای نوزادان دارای سیستم در حال رشد، مضر است.
2. به کودک خود کمک کنید بهتر بخوابد
استفاده از دستگاه تصفیه هوا در اتاق، به کودک کمک می‌کند تا راحت‌تر نفس بکشد و خواب بهتری را تجربه کند؛ برای اینکه کودکان به درستی رشد کنند باید خواب کافی و یکپارچه داشته باشند. کودکانی که 10 تا 12 ساعت در شب می‌خوابند، با انرژی خوبی از خواب بیدار می‌شوند، آماده مقابله، توجه، شاداب و به بهترین شکل ممکن از محیط خود بیاموزند.
3. کیفیت هوای اتاق پایین است
دما و سطح رطوبت بالا می‌تواند غلظت برخی از آلاینده ها را افزایش دهد. متداول‌ترین آنها دود سیگار یا تنباکو،محصولات پاک‌کننده و مواد شیمیایی است که بخاراتی را منتشر می‌کنندکه می‌تواندبینی، دهان و ریه ها و همچنین پوست شما را تحریک کند. خوشبوکننده‌های هوا و شمع‌ها از منبع دیگری از آلودگی داخل خانه هستند.
4. خانه شما بوی پوشک‌های کثیف می‌دهد
حساسیت به بو، چیزی است که بسیاری از مردم آن را آزاردهنده و گاهی اوقات بیمارکننده می‌دانند. یک دستگاه تصفیه هوا می‌تواند همان چیزی باشد که برای از بین بردن بوهای ناخواسته و ایجاد هوای تازه و لذت‌بخش برای تنفس نیاز دارید.
5. شما حیوانات خانگی دارید، اما کودک آلرژی دارد
بسیاری از افرادی که حیوانات را دوست دارند و با حیوانات خانگی زندگی می‌کنند، آلرژی‌هایی را تجربه می‌کنند که مستقیماً به پوست، مو و شوره حیوانات خانگی مرتبط است. یک دستگاه تصفیه هوا به طور موثری این شوره را از هوای شما فیلتر می کند. در برخی موارد، کودکان کوچک نسبت به بزرگسالان نسبت به پوست حیوانات خانگی حساس‌تر هستند، بنابراین برای خانواده‌هایی که هم کودکان کوچک و هم حیوانات خانگی دارند، یک دستگاه تصفیه هوا یک سرمایه‌گذاری عالی است.
دستگاه‌های تصفیه هوا برای نوزادان و کودکان بزرگ‌تر، تکمیل کننده نظافتی است که انجام می‌دهید.
نیاز به تصفیه‌کننده هوا برای نوزادان و کودکان بزرگ‌تر هرگز نشانه این نیست که شما نمی‌دانید چگونه خانه را تمیز کنید. مهم نیست که چقدر مرتب هستید، گرد و غبار موجود در هوا و سایر آلاینده‌ها اجتناب‌ناپذیر هستند، بنابراین تصفیه‌کننده هوا برای اتاق کودک شما و سایر نقاط خانه برای کاهش مشکلات تنفسی، اهمیت بالایی دارد. همچنین داشتن تصفیه‌کننده‌های هوای مناسب برای اتاق کودک در ماه‌های سرد یا گرم که نمی‌توانید خانه خود را تهویه کنید ضروری است.
عضویت در خبرنامه
تهران - یوسف آباد - خیابان سید جمالدین اسد آبادی - انتهای خیابان 66 - پلاک 38
پشتیبانی و خدمات پس از فروش
©2024 OXYBOX, All Right Reserved