شناختی جامع از دستگاه تصفیه هوای OXYBOX
هوای پاک
شناختی جامع از دستگاه تصفیه هوای OXYBOX
در دنیای امروز که آلودگی هوا به یکی از مشکلات اساسی جامعه تبدیل شده است، استفاده از دستگاه تصفیه هوای اکسی باکس به عنوان یکی از راه حل‌های موثر برای کاهش اثرات منفی آلودگی هوا می‌تواند بسیار مفید باشد در ادامه به برخی از کارایی ها و مزایای این دستگاه می‌پردازیم :
1-کاهش آلاینده‌ها: با استفاده از فناوری های داخل این دستگاه، ذرات آلاینده و آلودگی‌های مختلف در هوا کاهش می‌یابند و باعث پاک شدن هوای اطراف شما می‌شود.
این دستگاه تصفیه کننده هوا با داشتن تکنولوژی Ionizer و Photocatalysis می تواند ذرات معلق، بوهای ارگانیک و شیمیایی و حتی ویروس‌ها باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین ببرد و بسیار مفید باشد.
2-کاهش بوهای نامطبوع: این دستگاه از فناوری فوتوکاتالیستی برای از بین بردن بوی نامطبوع استفاده می کند. فرآیند فوتوکاتالیستی بااستفاده از نور UVc می تواند مولکول های ایجاد کننده بو را تجزیه کرده و آنها را از بین ببرد. نتیجه کاهش غلظت بوهای نامطبوع در هوا است.
3-از بین برنده ذرات آلاینده: این دستگاه با استفاده از فناوری Ionizer باعث بهبود کیفیت هوای داخلی در فضاهای مختلف می شود و به این صورت است که ذرات دارای بار منفی به ذرات ریز آلاینده دارای بار مثبت می چسبند و آنها را سنگین می کنند و در نتیجه باعث سقوط و معلق نماندن این ذرات در هوای اطراف ما می شوند و مانع از حمله این آلاینده ها به ریه و غشای مخاطی می شوند .
4-قابلیت حمل ونقل: این دستگاه بسیار سبک و قابل حمل است و بخاطر داشتن پورت USB به راحتی می‌توانید آن را به هر مکانی ببرید ، از جمله به خانه، دفتر کار، خودرو و غیره و با خیال آسوده از مزایای آن بهره مند شوید این دستگاه همچنین مصرف برق کمی دارد.
5-عدم نیاز به تعویض فیلتر: دستگاه تصفیه هوای اکسی باکس بر خلاف دستگاه های تصفیه هوای موجود در بازار نیازی به تعویض فیلتر ندارد و از این بابت هزینه ای برای کاربر ندارد.

در یک آمار کلی 90 درصد زمان مردم در ساختمان ها ، 4 درصد در اتوموبیل و تنها 6 درصد در هوای آزاد سپری می شود حال با وجود مقدار زیادی آلودگی در فضای اطراف ما از جمله منزل آیا سیستم ایمنی بدن ما به تنهایی می تواند با تمام این آلودگی ها مقابله کند ؟ با تهیه دستگاه تصفیه هوای OXYBOX می توانید یک سپر دفاعی مطمعن در برابر این حجم از آلودگی برای خود و اطرافیانتان بسازید.
عضویت در خبرنامه
تهران - یوسف آباد - خیابان سید جمالدین اسد آبادی - انتهای خیابان 66 - پلاک 38
پشتیبانی و خدمات پس از فروش
©2024 OXYBOX, All Right Reserved